Ja kuka mahdan olla?

Jasu, hieman vajaa parikymppinen naisenalku Etelä-Suomesta. Vanhempien kanssa ollut välillä kränää yms. heittivät viime kesänä mut ulos himasta. Miksi? Koska he olivat sitä mieltä, että poltan pilveä ja täysi-ikäisyyteni vuoksi en joutunut kusemaan seuloja. Eikai siinä. Silloinen poikaystäväkään ei kyllä ollut parhainta seuraa, täys alkoholisti.

Mut nyt oon alkanu saamaan asioita kuntoon, oon palannut takas kouluun, tän kevään jälkeen vuos enää jälellä. :) Ja oon löytänyt aivan ihanan miehenkin.<3 Pilveä tulee polteltua välillä ihan vaan rentoutuakseni, nyt tosiaan alko kolmen viikon tauko, et saan kustuu puhtaat seulat vanhemmille ettei ne vikisis enää et käytän kamaa..

Tosiaan, nykyään polttelun ohessa viikonloppuisin tulee maisteltua alkomahoolia ja satunnaisesti erinäisiä huumaavia aineita (ekstaasia on tullut kokeiltua muutaman kerran, aivan mahtava se kuningasfiilis! ja amfetamiiniakin välillä, ihan jees sekin. subutexiakin on tullut kokeiltua pari kertaa, se fiilis on vähän ku ois poltellu.). Eipä siinä ihmeitä, mulla menee helvetin hyvin henkisesti ja fyysisesti yleisesti, käyn koulussa ja viikonlopun viihteet on sit ihan erikseen. Aineet ei millään tavalla häiritse mun arkea, sanoisin olevani "viihdekäyttäjä". Ja sen oon päättäny - et jos lähtee lapasesta jossain suhteessa (on päivittäistä ja/tai häiritsee koulunkäyntiä) - mä lähen katkolle. Ja osaan myös kieltäytyä, aina ei oo pakko vetää kaikkea. :)

On otettava riskei, voittajat on nistei.

Jare & VilleGalle - Epoo

Toi on just paras biisi ;D

/Jasu